söndag 3 november 2013

Ofullkomlighet



Om att vara ofullkomlig, läs Linn på Mama´s got the magic. Så befriande med ärliga och normala människor! Trodde jag var den enda som tvättar om byket för att jag glömt kvar det i maskinen. Och så fuskar jag med förnstertvättningen, tar bara de jag ser ut genom mest. Jag gör aldrig köttbullar från grunden, utan har fött upp mina ungar på färdiga köpis-köttbullar. Diskbänken här hemma ser oftast ut som en katastrof. Hatar att tvätta och sortera strumpor, föser ner dem alla i en korg då de torkat. Vi har ett strump-helvete varje morgon när alla letar efter ett par att ta på sig. Jag lämnade kvar vinbären i buskarna denna höst. Plockade inte själv eller bjöd ens ut dem till någon annan. Glömde att gratulera min far på hans födelsedag och min bror också, kom jag på just. Ska jag fortsätta? Det får bli ett annat inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar